2016 – 2017 Bilişim Teknolojileri Alanı Yıllık Planları ve Sene başı Zümre Tutanağı

Paylaş

Planları kendim öğrencilerin kavrama hızlarını da düşünerek hazırladığımdan dolayı biraz yavaş ilerlemektedir. Anlayışınız için teşekkürler.
Sene başı zümre toplantı tutanağı zümre toplantısından sonra eklenecektir.

NOT  : Arkadaşlar Haziran ayı yanlışlıkla 16 haziranda bitiyor olarak ayarlanmıştır. Bunu 11. Sınıfların planını hazırlarken fark ettim. 10. Sınıfların planlarını haziran ayının tarihini ona göre birleştirerek düzenlerseniz sorun kalmayacaktır. Hatadan dolayı özür dilerim. Bundan sonraki planları ona göre düzenledim. Vakit kaldığı takdirde 10. sınıfları da düzenleyip yeniden yayınlayacağım. Hatadan dolayı tekrar özrü dilerim. 

Teknik bir hatadan dolayı tüm planların erişimi iptal edilmiştir.

Dersin Adı İndir
Sene Başı Zümresi
Boş Yıllık Plan
Bilişim Teknolojilerinin Temelleri
Programlama Temelleri
Paket Programlar
Temel Elektronik Ve Ölçme
Bilişim Teknik Resim
Grafik ve Animasyon (6 Saat)
Nesne Tabanlı Programlama
Veritabanı Organizasyonu (Web Programcılığı Dalı)
Web Tasarımı ve Programlama
Web Tasarımı ve Programlama (4 Saat)
Veritabanı (Veritabanı Programcılığı Dalı – 4 Saat)
Veritabanı (Veritabanı Programcılığı Dalı – 7 Saat)
İnternet Programcılığı (4 Saat)
Açık Kaynak İşletim Sistemi
Ağ Sistemleri ve Yönlendirme
Mesleki Yabancı Dil

7.379 views

2016 – 2017 Bilişim Teknolojileri Alanı Yıllık Planları ve Sene başı Zümre Tutanağı” için 8 yorum

    1. zümre hazır hocam ama bırsat olupta yükleyemedim 3 haftadır epey yoğunuz. yeni ek bina açıldı onunla uğraşmalar falan nefes alamıyoruz neredeyse ama aklımda ,nşallah

    1. gelişim tablosuysa sorduğunuz henüz hazır değil ancak işletmeye gitmeyip okulda kalan öğrencilerin dersi olarak soruyorsanız maalesef hazırlamayacağım. Çünkü bizim öğrencilerden okulda kalan yok hepsi işletmede hocam.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.